Sevgili osmanbey
Ayrıntılı yorumun için teşekkür ederim. Ancak google webmasters bana her hangi bir mesaj göndermedi. Bir uyarıda bulunmadı. Bu nedenle sanırım bu seceneeği eleyebiliriz. Ayrıca çok fazla yorum backlink edinmedim. Ancak netpeak checker ile backlinklerimi analiz edip düşük değerde olanları reddedeceğim. Bunları hazırlıyorum. Özgünlük ile alakalı da en ufak bir sorunum yok özellikle blog bölümüne bakarsan yazılarım tamamen özgün olduğunu görürsün. Yine de bu cezayı almış olmam beni şaşırtıyor.