Konu xxx sitelerle çalışıp çalışmama değil ki hocam. Konuyu nereye çekiyorsunuz. İzinsiz başka sitede reklamınız gösterilirse bir şey olmaz diyoruz. Ne firması olursa olsun gitsin kralına şikayet etsin hesaba veya google bir şey olmaz adamlar güvenlik önlemi koymuş. Sizin mantığın %10 doğru olsa piyasada adsense hesabı kalmaz herkes birbirini banlatır.
caydırıcılık olsun diye "yetkilendirme" getirildi. caydırıcı da oldu.
marka değeri ciddi bir mevzudur dostum.
ben arkadaşa risk alma elemanla uzlaşma yoluna git diyorum.