arkadaşa tavsiyemizi söyledik ve makul bir nedeni var, reklam yönetmemiş adamların büyük firma tahminleri konuyla alakasız dostum. büyük firman olursa ne kadar ad**t site varsa çalışırsın olur biter.
Konu xxx sitelerle çalışıp çalışmama değil ki hocam. Konuyu nereye çekiyorsunuz. İzinsiz başka sitede reklamınız gösterilirse bir şey olmaz diyoruz. Ne firması olursa olsun gitsin kralına şikayet etsin hesaba veya google bir şey olmaz adamlar güvenlik önlemi koymuş. Sizin mantığın %10 doğru olsa piyasada adsense hesabı kalmaz herkes birbirini banlatır.