en altta var kullanıcı adı doğrudan silip kayıp edip yükleyeyimmi resim aşağıda.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:39 -->-> Daha önceki mesaj 15:17:49 --
evet var /etc/group ta en altta 2 tane var deneme olarak açmıştım sildim 2 siteyide halen duruyor. doğrudan silip kayıtmı edeyim acaba?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:20:35 -->-> Daha önceki mesaj 15:18:39 --
sadece group içinde vardı onu sildim ssh' tan şimdi yedeği tekrardan açacağım.
Evet sildikten sonra kayıt edip tekrar restore işlemini deneyin.