Haymana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konsol derken puttydenmi yapıyoruz acaba hocam ? direk kullanıcı adını yazıyorum yedek açmak için açıyor açıyor nokta nokta en son bu hatayı veriyor.
putty ile evet