Tercihleri kendimiz ösym aday işlemlerindende yolluyamaz mıyız hocam?
olabilir de korkuyorum valla şimdi bi yanlışlık yapsam 360 gün bizimkiler bana demediğini bırakmayacak. Burada yakın bir lise var ona gitmeyi düşünüyorum? inşallah bana kendi lisene git demezler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:56:18 -->-> Daha önceki mesaj 13:55:21 --
Hocam 2 yıllıkta sıralama baz alınmıyor. Alınıyor da sonradan. İlk olarak meslek liseliler yerleşir, yer kalırsa ve diğer seçenlerden puanın fazlaysa sen yerleşirsin.
valla inşallah öyledir 20 tane tercih yapacam ilk 5'inden biri gelirse süper olur. bendeki kağıtta benden 7-8 puan düşük yerlere tercih verdim sırf gelsin diye yani tercihlerimde bi sıkıntı yok öyle mi ?
bendeki kağıdın ekran görüntüsü konuda var zaten?