2 Yıllık bölümler için yaklaşık 15-20 tane tercih yaptım. Ancak tercihlerin doğruluğu hakkında daha doğru tercih verme hakkında hiçbir bilgim olmadığı ve tercih verme işleminin son günleri olduğu için acele etmem lazım.

Dün dershaneye gittim bana bu kağıdı verdiler burda gelebilecek bölümler var seçimini yap dediler.

Bende bu kağıtta benim puanımdan düşük olan yerlerden seçimimi yaptım ama herkes sıralamaya göre seçimini yap diyor. ağıtta sıralama konusunda hiçbir bilgi olmadığı ve benimde bilgim olmadığı için acil olarak ücretli yardım edecek birini arıyorum. pm atmanız yeterlidir.

Bugün okula gidip tercihleri teslim etmem gerek. tercih listem için pm atabilirsiniz.