Sanırım ilk müşterisiyim R10'da 1 tema yaptırdım gayet başarılı iş çıkardı. Baktım bu fiyata güzel bir temamız oldu 2. temayıda yaptırdım sağolsun gayet iyi bir arkadaş. Her konudada yardımcı oluyor tavsiye edilir...