Sanırım biraz yanlış anlattım bu durum için kusura bakmayın,

Siteyi bahsettiğim fiyatın 2 katındna biraz daha fazlasına maal ettim ve son zamanlarda içerisinde bulunduğum maddi sıkışıklık nedeniyle siteye ortak arıyorum. Kazançtan pay alacak ve benimle aynı yetkilere sahip olacak. Bir şirkete ortak olmak gibi düşünün lütfen Yanlış lanse ediyorsam düzeltin lütfen