ev kendimizin sayılır hocam ev sahibi akraba. Hocam dediğiniz gibi evde tek kalsam annem babam olmasa hopörleri tavana bağlayıp son ses müzik açarım kafayı yedirtirim ama annemgilde aman oğlum felan diye durduruyorlar. Aynen hocam birde haklı iken haksız duruma da düşebilirim. Ama benim için çoluk çocuk farketmez sağlam dayağı yer ama işte o zaman akıllanırda.
küfürden şiddetten kaçmak lazım.konuşacağın zaman kamera ile kaydet hocam bunlar senin için delil + artın olur.gidip şikayet etsen bile ben nerden bilecem hani somut bişey diyorlar.apartmanda imza toplatın hocam birde onu deneyin.