ev kendinizinse allah sabır versin.zabıtalar genellikle bişey yapmıyor siz sesleri kaydedin savcılığa gidin.eğer olmassa verin bası gecenin 2 sinde görsün horekeleri..
hocam benim petekler bozulduğu için soba yakma dedi zabıta düşün..
üst eve duman çıkıyormuş bu benim sorunummu apartmana genel bakım yapıldığı zaman kendileri yaptırmadı?
suç bendemi şimdi adam hem yaptırmıyor.banada yaktırmıyor.zabıta beni suçlu buldu adam kapıma kadar geldi hır gür çıkardı çoluk çocuğu var diye bişey yapamıyosun elin kolun bağlı kalıyor..