hocam polisi arayın bir kaç defa büyük ihtimalle onlarda zabıtaya haber verir. Bir kaç defa kapılarına polis , zabıta falan gitsin. Ona rağmen devam ediyorlarsa kendi bildiğinizi uygulayın , yapacak başka birşey kalmamış demektir.
Yani hocam polisi arayınca takarlar mı bu söylediğimi eğer böyle bi şey varsa çok iyi ama hala azıtırlarsa evden ayrılmak için yalvarırlar. Kaç aydır böyle evde felan zaten ders çalışılmıyor. Final döneminde bunların yüzünden günde 3 saatim gidiyordu. Kütüphaneye gidiyordum çalışmak için.