merhaba arkadaşlar;

üst komşum (komşu dememem lazım ama başka kelime bulamadım) artık haddini aştı o kadar vurdum dumaz bir aileki gece 00:30 olmuş tak tak ses yapıyorlar oklava ile vuruyorum gene tık yok devam sabah, öğlen, akşam, gece farketmiyor çocukları artık çekilmiyor küçükte değiller ortaokula giden çocuklar anlamıyorlar susmuyorlar. 3 kere çıktım yukarıya uyardım. 2 sinde yüzüme çarptılar kapıyı. Arık çıldırma noktasıa geldim.

Şikayet edebileceğim bir yer var mı ? Dikkate alırlar mı şikayetimi yoksa kendi yöntemlerimle mi çözmem en akıllıca olur.