Scorpioan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon ile görüşmüştüm çoğu banka ile anlaştık Payu dan eş veya daha alta komisyon oranları olcak demişlerdi taksitde.
Payuda firma olmamız şartmı yani ben bireysel olarak kullanabilirmiyim orayı

maliye kaydım yok ticari kayıt belgem yok