SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildiğim kadarıyla 3 ay vergisiz işletebiliyorsunuz,bi muhasebeciye danışın derim.
Haklısınız bunu yarın sorayım detaylı bilgi alayım Teşekkürler.

Burada muhasebeci arkadaşlarımız varsa veya bu konuda bilgisi olan varsa onlarıda dinlemek isterim