bence de gayet başarılı lakin benimde eksik bulduğum yonler var bunlar :


- Kişi Borçlandırma
- Borçlandırılan kişiye mal verildiğinde o anki sipariş fişini resim olarak çekip bu fişe ekleyebilmel
- borçlandırılacak kişi malların fiyatlarını görmeyecek (maliyet satış fiyat ) gizli başka bir bölümde olucak.
vs

bu şekilde bir kaç aklıma gelmeyen eksik bulduğum yonleri var eğer bunlarda düzeltilirse ben dahil olmak üzere yaklaşık 10 kişi sipariş verebilir ücretli alabiliriz.