HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok öyle bir alışkanlığım olmaz daha fazla jetonla dönmeme gerek yok istemem öyle şeyler Çok teşekkür ederim biraz daha araştırıyım yazıcam galiba.



Girne amerikan neden yazmıyım peki ?
Arkadaş yakın doğuyu yaz demiş ancak adada en kötü okullardan biridir eğitim olarak bilgin olsun Yatarak geçebileceğin tek okuldur. Arkadaş neye bakarak yakın doğuyu önermiş onuda anlamadım açıkçası