Bana göre en doğruyu bulma çabası içinde olabilir.
Yada madalyonun diğer yüzü, işleri zorlaştırmak ve çözülmemesini istemek.

Siz google'ın sahibi olsaydınız, kendi şifrenizin çözülüp tüm kullanıcıların arama motorunuz'da fink atmasını istermiydiniz ?

Bunu google hep yapıyor artık alışmak gerek
Ben alıştım.

En zor kelimeler'de bile bu güne kadar birçok site çıkarttım halada çıkartmaya devam ediyorum.

Ancak şöyle birşey var, site sıralamalardan düştüğünde herkez gibi tabikide bende çıldırıyorum ama sonrasında ciddi olarak düşündüğümde evet doğru birşey yapmıyorum ve bunu bu adamlar anlıyor.

Ama şikayet ama kendileri fark ediyor.
Ben sanmıyorum ki tüm webmasterların %100 gerçekçi çalıştığını.
Ama şöyle birşey de var, %100 gerçekçi çalıştıkça'da, sitenin gelme meterajı oldukça uzuyor ve malesef diğer yönlere gitmek zorunda kalabiliyoruz.

Uzun lafın kısası, google algoritma şifresi+en doğru arama kalite politikası= HÜSRAN.

iyi forumlar