WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle saçma iş mi olur üstad? ben satıcı panelimde gördüğüme bakıyorum, komisyon yüzünden belki ben 200 dolara satacağım domaine 300 dolar diyorum paneldeki alacağım rakama bakarak...
hocam 2 ay önce 1 domain sattım.
aynı sizde yazdığı rakamlar yazıyordu hatta, fakat sonradan %10 kesildiğini öğrendim.