osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 98'den beri bu işlerin içindeyim içerik işini nasıl hallediyorsun? bot'la mı
yarısı bot yarısı manuel ben alışkınım sıkıntı olmuo üstüne yeni sitelerde açıyorum