Domainime ordan bir teklif gelmişti satarsam -bakiyeye düşüp borçlu oluyordum Neymiş park etmemişim. İyide domainimi hem satıcam hemde sana borçlumu olucam bu nasıl mantık.Ben de satmaktan vazgeçtim ve yüklü bir teklif verdim tabi alıcı kabul etmedi Şu ana kadar o kadar teklif gelmesine rağmen domainlerimi satamadım orda. Sistem konu sahibinin belirttiği gibi aşırı saçma çünkü.