MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam orada öyle yazıyor fakat %10 alıyorlar.
öyle saçma iş mi olur üstad? ben satıcı panelimde gördüğüme bakıyorum, komisyon yüzünden belki ben 200 dolara satacağım domaine 300 dolar diyorum paneldeki alacağım rakama bakarak...