Konu
AlanAdlari.com - Park, Komisyon vs.
10-07-2013, 20:59:59
#4
WBmuHAfiz
MaiHes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam orada öyle yazıyor fakat %10 alıyorlar.
öyle saçma iş mi olur üstad? ben satıcı panelimde gördüğüme bakıyorum, komisyon yüzünden belki ben 200 dolara satacağım domaine 300 dolar diyorum paneldeki alacağım rakama bakarak...