Sessize aldığınız kişinin yazdıkları mesaj kutunuza düşer ancak sohbetin yanındaki konuşma penceresi açılmaz o seçeneği kullandığınızda
Teşekkürler hocam.
Birde şu arkadaş listesinde olmayan kişilerin mesaj göndermesini kısıtlayabilsek çok güzel olcak.