Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım şehir dışında okumamak çünkü şehir dışında okumak hem bana hemde aileme eziyet verecektir. İlk başta şehir dışında okumak kulağa hoş gelebilir ama bir kaç ay şehir dışında kalıpta zorlukları çekenler neden şehir dışını istemediğimi anlayacaktır. Çünkü 1 ay değil , 1 yıl değil , dile kolay koca bir 4 yıl geçecek. Hiç hesaba katmadığın sorumluluklar yüklenecek üstüne.
Bir hemşerim olarak düşüncene katılmıyorum. Bu yaşa geldiğin halde sorumluluktan kaçarak nereye kadar devam edeceksin zoru görünce kaçmak yok. Yakışmıyor siz genç arkadaşlara. Hayatta pişmek gerekiyor arada omuzuna öyle bir yük binmeli ki bacakların sağlam olsun sağlam basabilesin ileride. Umarım bir tavsiye olarak algılarsın, hayatında bol şanslar.