Sanırım bu işlerde önemli olan kurumsal olabilmek. Gerisi faso fiso. Örnek; Marmaraweb

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:18:24 -->-> Daha önceki mesaj 14:16:42 --

s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zamanında bu adamlardan birkaç sitem için teklif istedim. gelen cevap ilginçti...

"iş yoğunluğundan dolayı sadece kurumsal olarak hizmet veriyoruz..."

ilk defa bir seo firmasının iş ile ilgilenmediğini gördüm.

bu nekadar iyi ne kadar kötü tartışılır. belki o zamanlarda paraya ihtiyaçları yoktu.

hoş iyiki çalışmadım onlarla. çünkü kendi seomu kendim yapıp istediğim noktadan fazlasını elde ettim. kim bilir belkide şanstı...
Hocam sanırım senin paran yetmez demek istemişler

Kişisel algılama sakın, biz atsak bize de aynısını yaparlar. Şirketler daha güzel kazıklandığı için sorun çıkarmyıorlar