Ne kadar güzel örneklemişsin.. Matematik dediğin bölümü 190 ile alan üniversitede var 450 ile alan üniversitede. 190 puan ceken birisi senin tabirin ile ardahana gitmesin.. odtüye hangi bölüme gitsin peki ?
Kolay geliyor en iyisi ile en kötüsünü kıyaslamak. Biraz mantık çervecesinde kıyaslama yap.
Bu puana başka üniversitelerde daha güzel bölümlerin geleceğinden eminim.
Haklısın zaten odtü matematik yazanlarda eşşekti.Sen ne dediğini bilmiyorsun yaptığın yorumu oku ondan sonra tekrar yaz.İl önemli değilmiş lafa bakar mısın