Merhaba arkadaşlar;
Mayıs'ın 27'sinde bir site açtım bugün itibariyle neredeyse 1.5 ay falan olacak.Fakat seoya başlamalımıyım diye tereddütte kaldım.
Siteye her gün düzenli olmasa da 2 günde 1 tane yazı ekledim.(%100 özgün olarak).
Fakat seo yapmalımıyım yoksa daha beklemem mi gerekiyor? Bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.