ben zamanında bu adamlardan birkaç sitem için teklif istedim. gelen cevap ilginçti...
"iş yoğunluğundan dolayı sadece kurumsal olarak hizmet veriyoruz..."
ilk defa bir seo firmasının iş ile ilgilenmediğini gördüm.
bu nekadar iyi ne kadar kötü tartışılır. belki o zamanlarda paraya ihtiyaçları yoktu.
hoş iyiki çalışmadım onlarla. çünkü kendi seomu kendim yapıp istediğim noktadan fazlasını elde ettim. kim bilir belkide şanstı...