Merhabalar arkadaşlar, şimdi bi konuda gördüm de leblebi tozu canım çok istedi. Var mı ulaşabilen, gönderebilecek olan? Üretimdemi hala onu bile bilmiyorum.. Ama varsa alıcıyım, şekerleyip onu bi güzel yemem lazım