Konu
Telefonlarım wi-fi'ye bağlanmıyor neden?
09-07-2013, 02:15:48
#11
nakres
tayfun199 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herşeyini hafıza kartına atıp,hafıza kartını çıkar. Telefon rehberindeki isimleride sim karta kopyala. Sonra bas formatı birşey olmaz. Diğer türlü ne var ne yok tertemiz olur
Tamam hocam sağol inş. olur