nakres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidiyor dimi herşey hocam
Herşeyini hafıza kartına atıp,hafıza kartını çıkar. Telefon rehberindeki isimleride sim karta kopyala. Sonra bas formatı birşey olmaz. Diğer türlü ne var ne yok tertemiz olur