bizim arkadaşta s3 vardı.havuzdayken ben de üzerine su sıçrattım hem de üstünü de ıslatıncaya kadar.arkadaş telefonu açtı 2 saat kullandı sonra pirince yatırdık telefon eskisinden güzel.