Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu kadar diyorsun.. Daha fazlası yok yani.?
Ben aslında şahsıma (farklı formlarda da) gelen çok şikayetten biliyorum; imleme deyince herkesin zihni sizin gibi çalışmıyor veya sizin gibi tecrübe sahibi değiller. Formların genel anlamda paylaştıkça öğrenilen bir yer olduğunu unutuyorlar. Genelde bi konu hakkında istişare edenler teknik terimler, argo ve ütopik kelimeleri tercih ediyorlar.. Şüphesiz karşınızda sizin kadar bilen birisi varsa sorun yok. Lakin bu formda üye olmayıp bilgi edinmek için gezinen onca insan var..