iyi, güzel ve de hoş...
ancak burası ücretli script istek bölümü, bu bölüme script ihtiyacı olanlar konu açıyorlar ve çözüm arıyorlar. burayı bu şekilde ilanlarla doldurarak, hem sorunu olanların çözüm bulmasını zorlaştırıyorsunuz, hemde çalışanların iş yapmasını. daha dikkatli olmanız dileğiyle..