Güzel bir eklenti olmuş, fikir de hoş.
Bence şu şekilde geliştirilmeye devam edilebilir, yaptığı yorumun üzerinden 15-20 gün geçtikten sonra yorumcuya "en son sitemize yorumunuzla katkıda bulunalı 15 gün oldu, sizi özledik, Allah aşkına yeniden gelin, gelmezsen ölümü öp, hergün seni hatırlayıp, efkarlanıyoruz, bu hasrete son ver" gibi mesaj gönderilebilir.
Mesaj içeriğinizi okumadan cevap yazdım, eklentiyi siz yazdınız sanmıştım ama yine de Türkçeleştirdiğiniz için teşekkürler.