DerinSevdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konudan şimdi haberim oldu ulaşamadığım içinde boş yere beklemişim aylardır yedek için bekliyorum yedeklerimi nasıl alabilirim
barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onur Bey WHMCS Temanız Varez olarak Dolaşıyor Bilginize.
merhabalar zaten yedek konusunda 1 ay beklenildi yedeklerini alamayan kullanıcılar için ekstra süre tanıtıldı sitemize üye olurken verilen email adreslerine bilgilendirmeler yapıldı . yedek sunucuları kapatılırken de bilgilendirme yapıldı malesef elimizde yedek yok yedek sunucuları çoktan kapatıldı . Zamanında gerekli bilgilendirmeden yararlanıp yedeklerinizi alsa idiniz sorun kalmazdı almadıysanız yada alamadıysanız sorumluluk sizdedir

tema tema market ten alınma idi o temayı biz kendimize göre özelleştirmiştik aynı kalmasın diye rengi vede görünüşü hoşumuza gitmişti . Şu anda başka bir sektörde oldugumuz için önemlide degil

iyi geceler