Daha önce linux üzerine kurulum yapıyordum. Host tarafından sunucu resartlandığında ts3 birdaha çalışmıyor.
veya
IP değişikliği olduğunda yedekleri yüklediğimde ts3 çalıştırıldığında yine açlışmıyor.
Bunlar başma geldiğinde sıfırdan kurulum yapmak zorunda kalıyorum ts odalarını baştan birdaha yapmak zorunda kalıyorum. Baktım olmuyor VDS!yi windosa çevirdim, aynı sıkıntılaı bundada yaşadım. Hosta sordum ama destek alamadım bu yüzden kon açma ihitiyacı duydum.
Teşekkürler şimdiden.