yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın, müşterime ait ticari bir site olduğu için paylaşmam doğru olmaz. Sadece sözlerime tamah etmenizi önerebilirim.

Açık kaynak olduğu içinde kendinizce üzerinde oynama yapabilirsiniz. Ben şu an böyle bir çalışmaya giderek 1.5 versiyonundan kendime özel bir yapı oluşturacağım. Site admin girişi ve link'lemeleri, klasör isimleri gibi bazı şeyleri değiştirerek güvenlik önlemlerini bir nebze arttıracağım.
Tamamdır hocam teşekkür ediyorum ilginiz için