kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm gönderdim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:47:19 -->-> Daha önceki mesaj 15:46:40 --



siz nasıl arıyorsunuz kinect olcakmı ? arcademi yoksa elite mi yoksa slim mi?
Vereceğiniz fiyata ve ürünün durumuna bağlı. Sıfır mı yoksa kullanılmış mı? Slim veya elit modellerinden biri olabilir. Kinect'e ihtiyacım var.