odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç defa teşekkür edeceğiz. Bir defa teşekkür edilecekse, mail listesinden çıkart özelliğinin olması o halde saçma. Hem ziyaretçi yorum yapmışsa ya soru sormuştur ya da içindekileri dökmüştür yani ihtiyaç duymuştur, bunun için teşekkür mü edeceğiz :S
tamam hocam sakin ol kullanma olsun bitsin ne dert ettin