Gmn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[*]Kullanıcılara mail listesinden çıkma imkanı sunuyoruz, böylece spam olarak algılanma ihtimalimiz 0′a düşüyor.
reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkürler vs.
Kaç defa teşekkür edeceğiz. Bir defa teşekkür edilecekse, mail listesinden çıkart özelliğinin olması o halde saçma. Hem ziyaretçi yorum yapmışsa ya soru sormuştur ya da içindekileri dökmüştür yani ihtiyaç duymuştur, bunun için teşekkür mü edeceğiz :S