[*]Kullanıcılara mail listesinden çıkma imkanı sunuyoruz, böylece spam olarak algılanma ihtimalimiz 0′a düşüyor.
Gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkürler vs.
Kaç defa teşekkür edeceğiz. Bir defa teşekkür edilecekse, mail listesinden çıkart özelliğinin olması o halde saçma. Hem ziyaretçi yorum yapmışsa ya soru sormuştur ya da içindekileri dökmüştür yani ihtiyaç duymuştur, bunun için teşekkür mü edeceğiz :S