E-ticaret sitem için bir öğrenci arkadaşla çalıştık. İşimizi fazlasıyla gördü ve açık kaynak kodlu sistem 3 bin lira verdik kurdu etti sorunsuz teslim etti.
Hocam şu anda bunu düşünüyorum
İnceleyeceğim teşekkürler
Merhaba
Sanırım açık kaynak kod istiyorsunuz ama ben yine de bir incelemenizi tavsiye ederim. Buradaki scripti bir inceleyin, yaklaşık 20 gün sonra yeni sürümü çıkıyor ( şu anda tasarım yarışması devam ediyor ) Yeni sürüm ile birlikte;
İstatistikler, sms entegrasyon, mobil versiyon, kupon kodu, Dolar, Tl, Euro seçenekleri, facebook login, haberdar et modülü, B2B gibi seçeneklerde gelecek. Eski sürümü alan müşterilerimize indirim de sağlayacağız.
Hocam sizin scripti inceledim ancak ilgilenmiyorum teşekkürler ilginiz için...
imagaza cenk bey işini sağlam yapan bir kişi tema üzerinde istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz kodlar açık fakat panel ve sistem dosyaları her firmada olduğu gibi kapalıdır.
Mobilden gönderildi.
Cenk Bey ile görüştük şu anda aklıma en iyi yatan o aslında. Hatta premium paket alırsam daha da iyi olur...
Proticaret'i tek geçerim hocam diğer sistemlerden daha fazla kod bloğuna müdahele edebiliyo olmak ve kendiniz host edebiliyo olmanız en büyük avantaj
Hocam bu tarz scriptleri geliştirirken daha büyük problemlerle karşılaşmaz mıyım?
Tsoft kullanıyorum eger kurumsallaşma süreciniz varsa tavsiye ederim gerekli müdahaleleri yapıyorlar destek hizmetleri sağlam fakat kodları göremiyorsunuz birde yıllık ücreti baza almassak.Private shopping sistemini kullanıyorum gayette paneli vs mükemmel
Hocam tsoft'un en iyi paketini düşünüyorum aslında.
Sizin sitenizin linkini alabilir miyim?
Ne kadar ciro yapıyorsunuz acaba?