3. taraf videoların'ın oması kazanç getirmedikleri için pek avantajlı değil ama
3. taraf veren bir video, Abone ve izleme getiryorsa bence sorun değil. bunu fiyata pek yansıtamazsınız ama sonuçta 3. taraf veriyor diye izleyici ve abone getiren bir video'yu silmeyin derim ben.

Tek tek, toplu, nasıl istersen gir hocam video'yu hiç sorun değil. izleyicisi olsun, para kazandırsın gerisi çok önemli değil.