Konu
burda olan hostçu yokmu
04-07-2013, 23:19:14
#7
D3LpHi
Kullandığım tasarım çok fazla cpu harcıyor iyi oranda cpu izni verebilecek yada sorunu çözecek bir arkadaş iletişime geçerse hemen taşıma işlemlerini yapabiliriz...