Ben arkadaşı anladım hocam.Siz yanlış anlamışsınız.Arkadaşın dediği şu ; Kızın ailesi yönünde baskılar var yani ve böyle bir şey yapılırsa kızın ailesine gidebilir bu konuda diyor yani.Bu sadece adana da değil benim bulunduğum ilçede de mevcuttu.
cevabı bedirhan kardeşim açıklamış. dostum.
O zaman Adananın insaları demesin hocam. Kızın ailesi desin tüm Adanayı karıştırmaya gerek yok.
Bence on2 arkadaşımız böyle şey yapmak istemiyor

yapmak istese kızın ailesinin haberi bile olmaz

ben burdan video hazırlattım sonra cafede izlettim çokta hoş oldu hatta millet bayıldı sonra cafeye gelip bunu nerde hazırlatmış diyenler olmuş

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:35:02 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:31 --
Süpriz olarak çalatan köprüsünün karşınıda göl kenarında onnumara mekan var hocam. Güzel bir sabah kahvaltısı çok iyi gider ufakta bir hediye alır verirsin. Yada uzağa gitme tahta masa var orasıda çok iyi.