syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana 'nın insanında ne varmış ben 27 yıldır burdayım bir şey görmedim. Bu tanımınızı tam açarsanız sevinirim hocam. Adananın insanında ne varmış?
Ben arkadaşı anladım hocam.Siz yanlış anlamışsınız.Arkadaşın dediği şu ; Kızın ailesi yönünde baskılar var yani ve böyle bir şey yapılırsa kızın ailesine gidebilir bu konuda diyor yani.Bu sadece adana da değil benim bulunduğum ilçede de mevcuttu.