Adana 'nın insanında ne varmış ben 27 yıldır burdayım bir şey görmedim. Bu tanımınızı tam açarsanız sevinirim hocam. Adananın insanında ne varmış?
Ben arkadaşı anladım hocam.Siz yanlış anlamışsınız.Arkadaşın dediği şu ; Kızın ailesi yönünde baskılar var yani ve böyle bir şey yapılırsa kızın ailesine gidebilir bu konuda diyor yani.Bu sadece adana da değil benim bulunduğum ilçede de mevcuttu.