geçmiş olsun. adananın insanları biraz bu şeylere doğal bakmadıkları için kızın ailesine ulaşır böyle birşey. aşırı olur
daha uygun güzel bir süpriz olsa çok iyi olur üstad.
çok teşekkür ederim.
Adana 'nın insanında ne varmış ben 27 yıldır burdayım bir şey görmedim. Bu tanımınızı tam açarsanız sevinirim hocam. Adananın insanında ne varmış?