geçmiş olsun. adananın insanları biraz bu şeylere doğal bakmadıkları için kızın ailesine ulaşır böyle birşey. aşırı olur
daha uygun güzel bir süpriz olsa çok iyi olur üstad.
çok teşekkür ederim.
hediye almak istersen de imzamdaki mavi yere tıklayabilirsin el emeği sonuçta ben yaptım diyerek verebilirsin kız arkadaşına