bu dosyaların iki amacı vardır. Birincisi db bozulduğunda geri yüklemek için kullanılır. İkincisi de replike mysql çalıştırmak için kullanılır.
Mysql'e giriş yaptıktan sonra
PURGE BINARY LOGS TO 'mysql-bin.XXX';
komutunu kullanırsanız silme işlemi yapılacaktır.