Geçen ay r10'dan bir arkadaştan LG Optimus Black cep telefonu almıştım, telefonu 20 gün kullandım, 20 günden sonra telefona custom rom yüklemeye kalkıştım ama programlarını yüklerken telefonu full brick ettim telefon hiç açılamaz bir hal aldı. ardından telefonu hemen teknik servise verdim, 14 gün sonra telefon elime bugün ulaştı ve birde ne göreyim aynı telefon yerine bana Full kutuda LG Optimus L9 göndermişler telefon Optimus Black'e göre 2 kat daha iyi özelliklere sahip, hemde full kutuda göndermeleri beni şaşırttı

LG'ye buradan teşekkürlerimi sunuyorum